Ιερά Σύνοδος: Αποσύρετε το νομοσχέδιο, ασχοληθείτε με σοβαρότερα προβλήματα. Κοινή λογική: Εσείς πότε θα ανακαλύψετε και θα παραδεχτείτε "την αστοχία κρισίμων επιλογών σας"



Ιερά Σύνοδος: Αποσύρετε το νομοσχέδιο, ασχοληθείτε με σοβαρότερα προβλήματα.
Κοινή λογική: Εσείς πότε θα ανακαλύψετε και θα παραδεχτείτε "την αστοχία κρισίμων επιλογών σας"

Να αποσύρει το νομοσχέδιο για τη νομική αναγνώριση της ταυτότητας του φύλου ζήτησε την Πέμπτη σήμερα η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία συνεδρίασε υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου.


Είχε προηγηθεί μια άλλη "είδηση" που έδωσε αφορμή σε ένα παλιότερο "εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ" του Νίκου Ζαχαριάδη που παραθέτουμε για να δούνε οι αναγνώστες μέχρι που έχει φτάσει η φροντίδα της ιεραρχίας για όλους μας και ιδιαίτερα για τα παιδιά μας.

Η Ιερά Σύνοδος ζήτησε να αλλάξει το «Λόλα να ένα Μήλο» στο αναγνωστικό

Θεωρεί ότι το συγκεκριμένο φρούτο παραπέμπει απευθείας στο προπατορικό αμάρτημα



Η Ιερά Σύνοδος ζήτησε να αλλάξει το «Λόλα να ένα Μήλο» στο αναγνωστικό

Μια σειρά αλλαγών πάνω στην διδακτέα ύλη της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, απαίτησε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος από τον Κώστα Γαβρόγλου κατά την συνάντηση εργασίας που είχαν σήμερα το πρωί στο γραφείο του Μακαριότατου στο υπουργείο Παιδείας.

Συγκεκριμένα, ανάμεσα στα άλλα, ο Αρχιεπίσκοπος εξέφρασε την αντίθεση της επιτροπής εκπαίδευσης της Ιεράς Συνόδου, για τη χρήση του μήλου ως παράδειγμα στο αναγνωστικό της Α' Δημοτικού, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο φρούτο είναι ο γνωστός απαγορευμένος καρπός και στο συγκεκριμένο χωρίο γίνεται σαφής παραίνεση προς την Λόλα να το δει, άρα να μπει στον πειρασμό και να το φάει.

Σύμφωνα με τον Μακαριότατο, που σημειωτέον ζήτησε να αλλάξει και το όνομα Λόλα δεδομένου ότι είναι σαφώς γερμανικό και χρησιμοποιείται κυρίως από χορεύτριες ελαφρών ηθών (σ.σ.: «χερ νέιμ γουάζ ΛΟΛΑ, σι γουάζ ε σόουγκερλ» λέει το γνωστό τραγούδι «Κοπακαμπάνα»), το μήλο επίσης έχει την ιδιότητα να κάνει πέρα τους γιατρούς, άρα και την Εκκλησία που ως γνωστόν είναι «γιατρός της ψυχής».

Τέλος ο κύριος Ιερώνυμος απαίτησε να αλλάξει στο βιβλίο των μαθηματικών η εξίσωση 1+1+1=3 καθώς αντιβαίνει σαφώς στο ομοούσιον της Αγίας Τριάδας και να αντικατασταθεί με το 1+1+1=1, ενώ δεν παρέλειψε να εκφράσει τις επιφυλάξεις του και για το τραγούδι του Άκη Πάνου «Η Ζωή μου Όλη» (σ.σ.: που αρχικά είχε εγκριθεί) αφού ξεκινά με τον στίχο «Η ζωή μου όλη, είναι μια ευθύνη». Δηλαδή με έναν στίχο που προτρέπει τους ανθρώπους να παίρνουν πρωτοβουλίες και να αντιμετωπίζουν τις ευθύνες των επιλογών τους αντί να λένε ότι θα γίνει το «θέλημα του Θεού».


Το πλήρες κείμενο της πρόσφατης απόφασης της Ι.Σ. έχει ως εξής:


Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος παρακολουθεί με προσοχή την ως μη ώφειλε έντονη συζήτηση επί του Νομοσχεδίου για τη νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου. Προς τούτο κατέθεσε τις απόψεις της στη γενομένη ανοιχτή διαβούλευση, παρέστη δι’ εκπροσώπου της στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή και προέβη στα διαβήματα που της αναλογούν αρμοδίως.

  Ως ύστατη όμως κίνηση αγάπης προς τον λαό μας και εν όψει της επικειμένης συζήτησής του στην ολομέλεια της Βουλής, επαναλαμβάνει τις βασικές της θέσεις:

(α) Το φύλο στον άνθρωπο αποτελεί ιερή παρακαταθήκη και υπηρετεί στη βάση της ψυχοσωματικής συμπληρωματικότητας το μυστήριο της ζωής και της αγάπης. Υπό την έννοια αυτήν, δεν είναι επιλέξιμο, αλλά ως δώρο αποτελεί θείο χάρισμα στον άνθρωπο που πρέπει αυτός να αξιοποιήσει για τον αγιασμό του.

(β) Θεωρεί ότι η νομολογία των δικαστηρίων της πατρίδας μας καλύπτει, όπου υπάρχει ανάγκη, υφιστάμενα προβλήματα, με το δεδομένο ότι το φύλο, ούτε επιλέγεται ελεύθερα, ούτε και μεταβάλλεται κατά βούλησιν, αλλά επί τη βάσει ανατομικών, φυσιολογικών και βιολογικών χαρακτηριστικών, που ορίζουν την ταυτότητα του ανθρώπου και βεβαιώνονται μέσω ιατρικών γνωματεύσεων προς το δικαστήριο. Ο νόμος δεν μπορεί να αρκείται απλώς στην επιστημονικά ατεκμηρίωτη δήλωση του πολίτη, που ενδεχομένως αργότερα δύναται να μεταβληθεί.
(γ) Το προτεινόμενο Νομοσχέδιο προκαλεί το αίσθημα της κοινωνίας, τορπιλίζει τον ιερό θεσμό της οικογένειας, έρχεται σε αντίθεση με τα χρηστά ήθη και την κοινή λογική και κυρίως καταστρέφει τον άνθρωπο. Αντί να λιγοστεύει τη σύγχυση και τις ψυχικές διαταραχές, θα τις αυξήσει και θα δώσει διαστάσεις επικίνδυνου κοινωνικού φαινομένου. Ιδίως όταν επεκτείνει τις δυνατότητές του και μεταξύ των μαθητών, δημιουργεί εκρηκτική κατάσταση και στα σχολεία.

(δ) Πίσω από όλες αυτές τις προσπάθειες δεν διακρίνει το ενδιαφέρον για τον ταλαιπωρημένο και αδικημένο συνάνθρωπο, αλλά την ύπαρξη ισχυρών ομάδων, με αποτέλεσμα τη διάλυση της κοινωνικής συνοχής και την πνευματική νέκρωση του ανθρώπου και

(ε) Κάνει μια ύστατη έκκληση στο σύνολο του πολιτικού κόσμου να αρθεί στο ύψος της ευθύνης και αποστολής του και πέρα από πολιτικά ιδεολογήματα, προκαταλήψεις και την επίκληση του ανεξέλεγκτου δικαιωματισμού, να αποσύρει το Νομοσχέδιο, να δείξει ανάλογο ενδιαφέρον για την επίλυση των σοβαρότατων προβλημάτων που μαστίζουν την κοινωνία, το έθνος μας και τον λαό και αντί να ενισχύει την ένταση, τον διχασμό και τον παραλογισμό, να συμβάλει στην πνευματική ανόρθωση των πολιτών μας.

   Σε εποχή που η ανάγκη ταυτότητας και συνοχής αποτελεί ανάγκη εθνικής και πνευματικής επιβίωσης, η νομική κατοχύρωση της ρευστότητας της προσωπικής ταυτότητας είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει. Η Εκκλησία περιβάλλει με αγάπη και κατανόηση αδιακρίτως όλους τους ανθρώπους, αλλά προσβλέποντας πάντοτε στη σωτηρία τους οφείλει να καταδείξει την αστοχία κρισίμων επιλογών τους.

Σχόλια